Where There's Truth There Will Be Lies

Why do we need to put love into words?
Causing confusion
We protest, explain
Reassure, in vain
Come to no conclusion.

I'd give the world to stay just as we are
It's better by far
Not to be too wise
Not to realize

Soooo... Idag har varit bättre, precis som Emilia sa.
I och för sig så började den med att jag försov mig, så när Björn messade
att han var vid medis där vi skulle ses så vaknade jag...
Men det löste sig och jag åt frukost med honom på String. Det var mysigt,
vi har inte setts på minst ett och ett halvt år. sen blev det en promenad,
vi hamnade på t-centralen tillslut och sen var jag tvungen att dra mig hemåt.

Hade tänkt plugga, kanske öva lite... Men på vägen så började jag messa med
Ruby och detta resulterade i att jag hamnade hemma på hennes soffa med henne
och Emilia. Pratade och kollade på basketmatch, bäst <3

Sen blev det hem för en snabb middag och sen drog jag och syrran iväg för att
sitta barnvakt. Andrea drog efter ett tag och jag pluggade matte, så nu hoppas jag
att jag i alla fall kan få G på provet på fredag... Sen får vi se hur mycket jag orkar
satsa på VG/MVG provet på måndag...

Jag kan inte påstå att min hjärna har tillåtit dagen att vara bra, men den har varit
nära nog under omständigheterna. Så nu hoppas vi på att morgondagen blir ännu
bättre, även om det är ytterst otroligt.

Just Nu: Har druckit en kopp grönt te, funderar på att förbereda mig lite inför
redovisningen imorrn... Eventuellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0