Smile Though Your Heart is Aching...

Smile even though it's breaking
When there are clouds in the sky
You'll get by...
If you smile
With your fear and sorrow
Smile, and maybe tomorrow
you'll finnd that life is still worthwhile
If you just...

Hahaha mitt liv alltså, I-landsproblem i mängder <3

Sjukt upptagen, galet mycket att göra.
Skolan dödar, det är som tur är inga fler nationella prov nu, men
kursprov i kemi kommer och även delprov i Matte D och Fysik B
är på väg... Inte så kul kanske, menmen, vad ska man göra?

Annars så övar jag som en galning, känner mig riktigt duktig
faktiskt och det känns som om det går framåt, åtminstone lite :)

I fredags samlades lite folk för att fira min födelsedag hos AK :D
Det var underbart och jag fick fina presenter av alla:
En triangel
Charader
Orangino
"Tyska Droger" (pulver med olika smaker)
Produkter från BodyShop
Blommor
Ram för saker (iställe för foton)
Dvder

(kanske något mer som jag glömt, alltså mitt minne </3)

Vi hade jättekul, folk hade bakat och tagit med sig, en massa
onyttigt blev det + en massa singstar, skratt, spel och foton.
Vem vet, jag kanske langar upp några på fb sen ;)

Anna sov hos mig och tidigt tidigt begav vi oss till plattan
för att köa till idol. Köade i mer än 8 timmar utomhus, tror att
 det regnade 4 av de timmarna, rent ut sagt förjävligt. Mötte
ett par trevliga tjejer i kön varav den ena hette Jenny och kom
från Dalarna (tyvärr uppfattade jag inte den andra tjejens namn).
Anna mådde dåligt och jag var inte heller i bästa skick när vi
tillslut fick komma in. Sen blablabla fick springa runt och fylla i
papper och vänta på att ropas upp för att komma till
precastingen. Gick åt helvete, trött som fan och kunde ha
gjort väldigt mycket bättre ifrån mig.
Dagen kändes misslyckad igår, men idag känns det bra, det var
en riktigt bra erfarenhet och kan visa sig vara värdefull i framtiden.
Jag älskar Anna med hela mitt hjärta för att hon inte
övergav mig trots att hon mådde så jävla dåligt <3

Du är så bäst, du fattar bara inte <3<3<3

Somnade nästan direkt efter att jag ätit middag, gott med varm
mat efter att ha gått nästan helt utan hela dagen. Sov till
7.50 imorse, då försökte jag ställa mig upp...
Jag ramlade, gjorde så jävla ont i vaderna. Det tär på benen
att stå upp i mer än 8 timmar om man säger så.
Sen dess har jag chillat hemma, städat lite och så.
Pratat lite med sköna människor (Y)
Borde väl kanske ha pluggat... Haha.

På onsdag drar jag med familjen till jämtland, lite skönt att vara
helt isolerad, så länge det inte varar längre än en vecka :P

Just nu: Sitter och pratar med folk, har ätit en bit av syrrans
AfterEight-Kladdkaka, måste nog vara bland det godaste jag
har ätit. bäst <3

xoxo
Lynn

Kommentarer
Postat av: Anna

Naw Tack, men jag hade ju aldrig gjort det om det inte vore för dig <3

2010-05-10 @ 17:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0