'Cause When I No Longer See The Sky

Jag borde vara portförbjuden på Megastore...
Kan inte gå in utan att köpa något, det går bara inte, den klassiska sektionen
är alldeles för lockande.
Så idag efter skolan tog jag en liten tripp med mig själv
in till stan för att köpa linsvätska. När jag såg hur nära megastore låg så började
fötterna automatiskt dra mig dit och jag stod på översta våningen ett bra tag och
funderade på om jag faktiskt hade råd att köpa något.
Jag kom fram till att det
hade jag INTE men jag är ju som jag är så jag gick därifrån nöjd och glad med
två stycken nya dubbelskivor med stråkmusik, lite blandat; Dvorak, Tchaikovsky,
Brahms, Wagner, Gluck och en massa annat kul. Så nu sitter jag och lyssnar på
den ena, awesome säger jag bara!

Och jag har hunnit öva en massa idag också! Har ont i fingrarna, men nu har jag
bara ett uppslag kvar i boken innan den är slut. Det är tur att jag har två böcker
till att fortsätta med. Har i alla fall lokaliserat vad jag behöver öva på, var mina
svagheter ligger och så vidare. Så det är bara öva, öva, öva!
Känner ju att jag gör framsteg åtminstone! :D

Sen nu på kvällen somnade jag på sängen när jag kollade på tv och sov i nästan
tre timmar. Sen vaknade jag 22.00 av att det var jävlig kallt i mitt rum...
Så nu är jag jättejättepigg!! :D

Emilia är bäst, bäst, bäst!! <3 (En äkta lifesaver <3)


Just Nu: Scrubs, klassisk musik och Emilia på facebook, wooonderful!

xoxo
Lynn

Kommentarer
Postat av: emilia

PUSSPUSSPUSS

2010-05-31 @ 23:34:45
URL: http://undergroundstation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0