She's Tired Of Problems That You Caused Her Mind

Jag kom nyss hem från Grönan och Mando!
Det var riktigt nice, vi orkade dock inte stå nära scenen, utan gick runt och åkte lite olika saker
under tiden. Men sen när Dance With Somebody gick igång så sprang vi in bland folket och
började dansa, det var mysigt :D
Och! Flygande Mattan gick sönder när vi åkte den (för tredje gången)! Sanda som satt och
kollade på när vi åkte sa att det var någon metallplatta undertill som lossnade när vi var högst
upp och när vi sen kom ner så skrapade den i och bröts av eller något... lite smått läskigt sådär.
Sen när jag kom hem så blev jag attackerad av en hund, det var Ajax som vi fått låna över
helgen, så nu ligger han här på mattan och myser

Och nu borde jag sova... Ska upp klockan 6 imorrn för att åka till Eksjö och jag har inte packat
något alls... FIIIINT! :D Jag kommer vara sjukt trött, ska åka bil med människor jag aldrig
träffat förr och deras första intryck av mig... kommer ju att bli jättebra.
Sen blir det till att fira Annas Student! PartyParty! (Y)

Sen på söndag åker jag hem igen, så får vi se vad som händer på kvällen där.

Den här helgen kommer bli så galet bra att det finns inte!

Just Nu: Har precis fixat Annas Studentpresent, sitter och kollar på Roast på Berns, funderar
även på om jag kanske, eventuellt borde gå och lägga mig. Det borde jag nog.
Gonatt

xoxo
Lynn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0