Just Another Girl, Alone @ The Bar

Kom just hem från en riktigt bra konsert på Nybrokajen 11 med skolans symfoniorkester.

Helgen har varit awesome.
Grönan i fredags med Emma och Karin, lite mando och en massa åkande upp och ner,
fram och tillbaka. Mysis som fan, lite läskigt att flygande mattan fakiskt gick sönder när
vi åkte den, men vi överlevde i alla fall.
Sen dansade vi hem längs med djurgården till sweet music från Emmas mobil.

Morgonen efter var det bara att packa och sen bli upplockad vid telefonplan
fär att åka till Eksjö och fira Anna som tog studenten! det var awesome, även om man
inte kom in på hotellet så löste det sig lite fint sådär. Träffade en massa trevliga
människor i vilket fall som helst.

Åkte hem på söndagen och åkte direkt till Tumba för att fira Göran som fyllde år.
Även där träffade jag trevliga människor.
Och sen tog jag och Ylva världens promenad sent på kvällen, supermys!

Måndag, övningsvandring inför kreta. Jag var förkyld som fan, men traskade glatt
genom skogen ändå. Lyckades snubbla typ tre gånger och dessutom lyckades jag 
skrapa upp insidan av handleden ganska rejält, så nu kan jag typ inte spela för att
det gör fett ont när jag böjer (dessutom råkade jag skära mig i handen med brödkniven
på morgonen, precis där man vilar fiolen i vänsterhanden), det är som att det är något
som inte vill att jag ska spela...
Sen träffade jag Emilia som ska till Isle Of Wight och hon drar på onsdag, sen ses vi inte
förren möjligtvis i juli, om ens det. Annars inte på hela sommaren... Myys

Sen idag... En lektion, sen drog vi till Bergianska trädgården och kollade på medelhavs-
växter och lite annat (kaktusar, köttätande växter, bananblommor mm.)
Fikade med folk, kände mig sjuk så jag drog hem, hämtade ut biljetten till kvällen
på vägen.
Sen bar det iväg mot Nybrokajen 11... Och bussen som jag tog bestämde sig sådär lite
fint för att ta en omväg, vilket resulterade i att jag hoppade av vid räntmästartrappan,
sprang till tunnelbanana, åkte till Östermalmstorg, gick sjuuuukt mycket fel och sprang
när jag väl fattade vart jag skulle. Kom i tid med drygt två minuters marginal... Liiite
väl nära... Awesome konsert, pratade med lite folk efteråt, sen drog jag hem.

Emilia panikade när jag kom hem och jag lyckades skriva ut hennes boardingpass åt
henne, sen upptäckte hon att hennes liggunderlag var trasigt så jag gick och mötte henne
vid mariatorget så hon fick låna. Sen vare byebye på länge.

Hahaha gulligt att jag spenderar så mkt tid på att skriva, men det är skönt att skriva av
sig lite då och då. Så det så :)

Just Nu: sjuuuk som fan, borde sova... Kanske ska göra det också

xoxo
Lynn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0