There's No Stopping Me

Im a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity
Im a racing car passing by like lady godiva
Im gonna go go go
There's no stopping me


Wiiiiiiiiiiiiiie jag är på ganska bra humör i natt, trots att jag problem att sova...

Den senaste tiden har varit asbra, har dock inte prioriterat bloggen så mycket, därav inga
inlägg. Nyår var freakin' awesome med tacos hemma hos Stina tillsammans med Ruby, Jojo,
William, Rebecka och AK. Det blev hockey, en massa låtar från 00-talet och gamla minnen
(för de som kom ihåg något, alltså inte så mycket från mig :P) Slussen vid midnatt,
skutta hem till Stina igen för att bli underhållna av hennes katt Harry, som för övrigt är
(troligen iaf) den bästa katten ever! snällaste, sötaste, raraste, roligaste katten ever.

Sen dess har jag chillat, fikat med Ylva på nyårsdagen och pratat om vad vi kom fram
till är HELT SJUKA SAMMANTRÄFFANDEN! :D Sen har jag fikat med Jojo och varit hemma.
Har säkert gjort något mer, men med mitt minne kommer man inte ihåg så mycket.

Pappa och jag har också börjat kolla på vad det kostar att fixa till tvärflöjten (Y)

Idag har jag tvättat och tränat. Sov inte så mycket igår natt, kunde inte somna,
ovanligt nog, därav blev det inte så mycket gjort idag... Så nu e jag ganska
trött och bör sova...

Juste, bilder och videos från nyår kommer på facebook snart!

Just Nu: Ska Sova (Avatar är fortfarande bäst!!)

xoxo
Lynn

Kommentarer
Postat av: emilia

jag tyckte att....avatar...var under förväntan. snyggt gjort men inget annat ^^

2010-01-06 @ 16:01:56
URL: http://maylia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0