I Feel Like My Head's Gonna Explode

Idag var första dagen i skolan efter jul... Det var sådär. Hade dubbeltimme i
både svenska och engelska på morgonen och sen efter lunch då man trodde
att man skulle få håltimme istället för matte då det fortfarande är hösttermin
så visade det sig att vi istället skulle börja med Matte D tidigare >.< Dessutom
hade vi vikarie och han gick inte igenom något som vi inte redan visste, sämst.

Nu sitter jag iaf och fryser i mitt rum, elementen är konstiga, har uppskruvat på
högsta men det är bara 17 grader i mitt rum... sämst. Funderade på att vira in
mig i en filt, men jag tror att det får bli ett varmt bad istället nu när Glee är slut.
Kanske borde läsa igenom fysiken och matten lite, skulle nog vara bra.
Juste, har ju en engelskabok som ska läsas ut också... Hmmm...

Dessutom har jag varit trött som fan, kunde inte somna igår och det resulterade
i knappt 4 timmars sömn... Kul.

Just Nu: Har ju redan skrivit vad jag ska göra :P Juste, Jojos första dag i tvåan!!!
Fett kul :D

xoxo
Lynn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0