Short Update

Befinner mig just nu i de jämtlänska skogarna hos farmor. Mobilen vill inte att jag ska ladda in bilderna från bla Muse, så det får komma senare när jag kommit hem igen.
Jag och syrran stannar här till torsdag för övrigt... Resan hit igår var ett helvete, för att göra en lång historia kort... Man kan fan inte lita på sj, varenda gång man ska hit med tåg så går ngt fel, som t.ex att ngt godståg har förstört stationen framför så att man inte kmr förbi... KUL!

Muse var iaf Out Of This World! Helt jävla sanslöst! Men jag kör en riktig uppdatering sen när jag har fått in bilderna i datorn och telefonen inte motarbetar mig längre :P Så länge kan ni ju läse lite på aftonbladet HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0