MUSE

JAG HAR FÅTT TAG PÅ EN STÅPLATS TILL MUSE!!! FATTA LYCKAN!!! :') Min helg e räddad... :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Nu ska jag bara hitta två sittplatser till Muse till moster och hennes pojkvän, tror att jag har hittat nåt, ska bara få svar.

Repet gick bra, vi hade askul och spelade allt möjligt knäppt... Bla så fick Evanescences Going Under en helt ny text och innebörd xDxD
Jag har fortfarande sjukt mycket träningsvärk i magen och allt skrattande och sjungande gjorde det inte direkt bättre men vafan, spela roll :P

Just Nu: Obeskrivligt Lycklig, Allting ter sig så mycket lättare än förut!
Puss

Kommentarer
Postat av: Obbie

HAHAH, NU HAR JAG KOMMIT PÅ VEM "LIA" ÄR SOM HAR KOMMENTERAT MIN BLOGG. DET ÄR JU DU LINNEA VAFAN! haha, jag blev lite rädd xD

2009-10-23 @ 16:15:16
URL: http://obbie.blogg.se/
Postat av: Lia

MEN OFTA DU INTE VISSTE ATT DET VAR JAG??? ååååhhh Ruuubyyy >.< lite slow ibland <3 xD

2009-10-23 @ 22:31:06
URL: http://reachforthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0