Insomnia

Titeln mest för att Insomnia är ett ord som dykt upp lite här och var under den senaste tiden... Av någon anledning så tycker att det är ett sjukt vackert ord. Jag tycker om att vara random :D

Efter skolan så träffade jag Sara ett tag... elr ja, en ganka lång stund :P Vi shoppade, jag köpte en bok, linsvätska, concealer och hårfärg... Inte så jätteroliga saker, menmen ^^

Iaf, vi drog hem till Sara och färgade äntligen(!) mitt hår... Det e minst 4½ månad sen jag färgade sist, måste varit ett par veckor innan Metaltown, helt sjukt. Så nu är det någon slags mörk, skarp, röd, brunaktig färg. Riktigt mörkt blev det, lite mörkare och lite rödare än jag hade tänkt, men w/e :P

Just Nu: Dricker grönt te och tittar på Fight Club. Inte helt fel avslutning på dagen.
Imorrn: Shopping med syrran, packa, MUSE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0