Worse Gets To Better

Idag trodde jag att skulle bli en skitdag där jag bara skulle ligga i sängen med datorn och kanske försöka börja träna nu efter att jag varit sjuk och bara vara arg på allt och alla.

Tänk vad fel man kan ha.

Istället erbjöd pappa mig att komma iväg hemifrån genom att ta med mig till jobbet vilket passade mig utmärkt då jag hade lite saker som jag ville göra och skriva ut för att sätta upp på min vägg. Det blev 3st A3 och en A4 med vackra bilder och några delar ur dikter från några engelska poeter som vi diskuterat på engleskan (det blev "the sick rose", "the Reaper" & "The daffodils" av William Wordsworth samt "The Rime of the ancient Mariner").
Jag är en Nörd, jag vet.
Men det e min insperation och motivation, och är det något som jag behöver så är det verkligen just det.

Sen ringde Emilia mig och frågade om jag skulle med på Robiras match på kvällen. Det blev ett "Ja Fan!" och sen snackade vi ett tag till :D
Pappa skjutsade mig till typ en bra bit ifrån medis och sen gick jag dit för att möta Emilia. Ett ord: Kallt!
Köpte käk och sen bar det iväg mot Farsta.
Robira spelade bra, men de gjorde många slarvfel och förlorade irriterande nog med bara 3 poäng... Så nära! Nästa vecka ska de möta solna, hoppas att det går bättre då :*
Sen åkte vi hem tillsammans med Ruby och några av hennes lagkamrater, Nice! Nu e jag hemma och ser fram emot morgondagen då vi inte har så fruktansvärt mycket i skolan det här veckan.

Fan vad mitt liv dalar upp och ner. I-landsproblem med stort I.

xoxo
Lynn

Kommentarer
Postat av: e

bilder nu!!

puss

2009-11-10 @ 22:19:37
URL: http://maylia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0