She Is Smiling Alone.

Och vi fortsätter på musikaltemat.

Idag har varit... Ganska dålig dag egentligen...
Eller aa engelska essän som vi skrev imorse gick bra,
 men precis när jag kommer ut från lektionen så ringer mobilen.
Mamma.
Jag har av misstag låst in min syrra i lägenheten när jag gick hemifrån
och hon fortfarande låg och sov, så när hon skulle till skolan kom hon inte ut.
Skills.
Så mamma fick skynda sig hem för att släppa ut syrran så hon kunde springa till skolan.
Jag var nog ganska så trött idag, och det gör aldrig saker bättre.
Sen finns det andra saker som har varit skit också

Men jag stannade och spelade achtung ett tag efter skolan, KUL!

Sen var det rep nu på kvällen... Det var nog det sämsta repet vi
har haft hittils och precis allting som kunde gå fel, gick fel.
Fick absolut ingenting gjort och det kändes lite meningslöst att ha
åkt till Åkersberga för att bara sitta i replokalen.

Så nu har jag en jävla massa att fundera över
alldeles för mycket egentligen.
Det här är inte så kul längre.

"Whatever That Means"  Lite som jag känner mig

Just nu: ICE ROAD TRUCKERS PÅ TV!!! <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: emilia

HAHAHAHAHA låste du in din syrra?! HAHAHAHHAHAH

2009-11-27 @ 12:23:41
URL: http://maylia.blogg.se/
Postat av: Annie (syrran)

Det var inte kul :<

2009-11-28 @ 00:17:54
Postat av: Lynn

Hahaha det var jättekul!

elr nåt sånt...

2009-11-28 @ 00:27:27
URL: http://reachforthestars.blogg.se/
Postat av: emilia

jag tyckte det lät askul xD

2009-11-28 @ 13:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0