Photofair

Hmm en liten update från pappas iPhone eftersom min dator inte riiiiktigt funkar som den ska...
För en vecka sen va jag och Maylia på fotomässan! Det var awesome, trots att jag glömde CSN-kortet och var tvungen att betala fullpris :< oresonliga tanter i entren är aldrig kul...
 Iaf, när vi väl kom in så var det skitkul! Vi bestämde oss för att titta på utställningarna först för att vara säkra på att vi skulle hinna med allt (Vi var lite sena, Emilia hade varit tvungen att plugga matte innan och jag spelade achtung (A) )
Kollade igenom allt och vissa var helt otroligt bra! Vissa bilder såg jag redan förra året men det gjorde ju inget :P Kom fram till att jag kan ha lite svårt för vissa sorters fotografier som är, så att säga, tagna direkt ur verkligeheten... Jag vet inte riktigt varför, men jag har svårt att finna intresse i dem.

Bäst enligt mig var iaf en fotograf som heter Tomas Monka. Hans bilder tilltalar mig väldigt, väldigt mkt :D
 Helt underbara, tycker definitivt att ni ska besöka hans hemsida http://tomasmonka.com/ och titta på hans "jewelry" bilder. Helt fantastiska!Photo by Tomas Monka Det var en massa andra som också var bra, men med mitt minne så kmr jag inte ihåg namnen på dem (A) Som tur är så skrev Emilia upp alla namnen vilket betyder att jag ska försöka sno dem inom en snar framtid :D Således så kommer det en update snart igen ^^
 Jag hann även med att titta på ett vidvinkelobjektiv till min kamera men det var, trots mässpriser, allt för dyrt. (Som tur är så har pappa hittat ett som han ska köpa nu :3 )

Just Nu: Sitter och halv-kollar på nån skit på tv, har lånat morsans spikmatta, inte helt dumt :D Har även hunnit med att träffa Anna idag innan hon skulle se New Moon (BLÄÄÄÄÄÄ!!!) Kul att vi hann träffas iaf med tanke på att vi inte ses så ofta ^^

xoxo
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0