Phantom Faces At The Window...

... Phantom Shadows On The Floor (8)

Jaa för er som inte märkt det så är det Les Misérables-tema... Wiiieee

Igår spenderade jag kvällen med att lägga in hela mammas och pappas
 klassiska skivsamling (om man nu kan kalla det så, de är inte såååå
jävla många, kanske 20-30 st)
Nice, Nice, Nice iaf :D Hamnade även lite musikal på Ipoden and I Love it!
Music is my Life <3

Dessutom kom morsan och farsan hem från kryssningen till Kil idag.
 Det var kul. Jag hade bett mamma köpa en ny mascara till mig...
Hon fick fnatt och köpte tre :3 kul, kul, kul.
Fick även lite annat, inga stora saker ^^

För övrigt är det nog en sak jag funderar över...
Varför är alla som heter Anna typ underbara människor?

Anna är just nu my life saviour, the one and only.
Undra vad fan jag skulle ta mig till utan henne...
Det vill jag nog inte fundera över, kan istället bara konstatera att
Anna är Bäst

Just Nu: Har badat, ska sova.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0