L'amour est un oiseau rebelle,

Que nul ne peut apprivoiser,
Et c'est bien en vain qu'on l'appelle,
S'il lui convient de de refruser.
Rien n'y fait, menace ou prière,
L'un parle bien, lautre se tait;
Et c'est l'autre que je préfère,
Il n'a rien dit mais il me plait
L'amour
L'amour

Creds till den som vet vilken låt det är ;) Kanske kan den få en kaka också, vem vet.

Det blir ett kort inlägg idag, jag är nog inte riiikigt på humör för att skriva,
facebook tycker nämligen inte om mig och vägrar ladda upp mina bilder...

Gårdagen var i vilket fall som helst sjukt nice och jag kommer att ladda
 upp åtminstone ett par bilder imorrn.

Idag har jag träffat Fredrika, min barndomskompis. Vi hade inte setts
på åtminstone 3 månader så det var nice. Det blev mest en promenad
i kylan där vi pratade om allt och alla. Helt underbart med någon som
känner en så väl att man kan prata med dem om precis allt :D
Sen åkte jag hem och försökte plugga lite och sen när jag failade med
det så försökte jag ladda upp bilderna på facebook,
det gick ju sådär lite lagom bra... Rättare sagt, det gick inte alls.

Just Nu: Är inte så himla jätteglad på Ruby som jag ska träffa imorrn...

xoxo

Kommentarer
Postat av: fredddiiie

haha! :D det var supermysigt mate!

2009-11-30 @ 23:22:26
URL: http://celestial.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0