Break This Bittersweet Spell On Me

Japp, jag har lämnat det klassiska temat, för tillfället i alla fall. Vem vet,
jag kanske återgår till det senare, låten beror helt på vad jag känner för :P

Idag... Har varit helt okej faktiskt, förutom att jag mådde ganska så dåligt
under dubbeltimmen i matte och gick hem därefter. Bestämde mig för att
sova ett tag så jag sov i drygt två och en halv timme för att orka med att
plugga inför kemiprovet imorrn. Jag är inte direkt överlycklig på det, menmen.
Dessutom har vi Kemi labb alldeles efter provet, hon e ju väldigt smart,
det e många som kommer vara pepp på att labba precis efter ett prov... Not!

Hmmm... Juste! Jag sörjer lite att jag inte kan gå på Paramore ikväll.
Jag tycker att vi håller en tyst minut.
l
l
l
l
l
l
Så, slut.
Ska kanske se Nötknäpparen imorrn, Astrid Kanske kunde fixa biljetter till mig
och Catta, vi får se. Förhoppningsvis så, jag har aldrig varit på ballet förut :P
  Sitter med pappas dator och kan därför inte lägga upp några bilder från helgen,
men jag ska se om jag kanske kan göra det efter att jag pluggat.

Just Nu: Ska dricka en stor kopp Mysic-te och få ordning på Kemi uppgifterna

xoxo
Lynn

Kommentarer
Postat av: magda

saknar dig linnéa! :( <3

2009-11-30 @ 19:52:37
URL: http://sevendays.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0