ACHTUNG, DIE KURVE! <3

Karin och Anna (Grön och blå) har skills.  Hardcore fans of Zatacka
...Är mitt liv :D Elr inte... Kul ere iaf, synd att man inte kan gå på SM på fredag... För er som mot all förmodan inte vet vad det är så tycker jag att ni samlar ihop ett gäng ovetande vänner och googlar. Eller om ni går på Södra Latin så är det bara att ta tag i en naturare och fråga... elr komma upp till Naturrestervatet, det sitter med all säkerhet minst ett par, tre stycken och spelar :D

Jag är lat... Jag vet. Jag har inte uppdaterat på väääldigt länge, men å andra sidan så kan jag försöka skylla på att laddaren till min dator glappar så hårt att jag inte ens kan starta den... Kuuuuuuul.
Imorrn kommer bli Kaos med stort K. Har så mkt att göra, vaccination, tvättstuga, utvecklingssamtal och sen jobba. Kommer att få fullt upp iaf.

Kommer alldeles strax en megauppladdning med bilder, har äntligen fått in dem i datorn :3 tyvärr är det bara mobilbilder.

Hmmm vad mer...
Anna kommer till sthlm på fredag :D gladgladglad :3 Har inte sådär vansinnigt mycket att göra skolan som jag brukar ha så det e niiiice ^^

Jag orkar inte skriva så mycket mer nu... Jag har för många random tankar i mitt huvud.

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0