This Year To Save Me From Tears, I'll Give It To Someone Special



Fredag:
Jag träffade Karin och Astrid vid Östermalms Ip vid tvåtiden.
Vi åkte skridskor, jag rollspelade som Bambi, typ. Det var sjukt nice iaf,
även om jag nog aldrig har frusit så mycket om fötterna som jag gjorde...
Efteråt bestämde vi oss för att vi skulle gå hem till Camilla, där vi skulle
se på film... Det är drygt 6 km, Nice! Sen kollade vi på film och efter det
åkte vi hem (Y) Nice dag.

Lördag: Mötte Karin vid centralen vid 15.00, vi drog runt på stan och letade
julklappar till kompisar och vid halv 6 så hade vi lyckats :P
Jag åkte hem och åt middag med famljen och min moster, slog in paketen
och begav mig sen för att möta Ruby och åka till Emilia i Kärrtorp.
Vi hyrde film (har nog aldrig haft så kul hos en filmuthyrare som igår),
det blev Bröderna Grimm. Väl hemma hos Emilia så flummade vi runt tills
Ylva kom, då blev Ruby utsedd till tomte. Tomten skulle berätta en fin liten
berättelse för oss innan vi fick våra presenter, det såg ut ungefär så här:

ROBIRAS JULSAGA

Sen öppnade vi presenter (fick ett själporträtt, en kajal och två flaskor nagellack :D )
och kollade på filmen, Mys!!


Just Nu: Är sjukt uttråkad, tror att jag ska klä på mig och dra ut och fixa lite julklappar,
det behövs. På Tisdag så drar vi till jämtland, kommer hem igen den 28e eller den 29e.

xoxo
Lynn


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha jaha så nu har du fått ett SJÄLporträtt också? x3

2009-12-20 @ 22:19:41
Postat av: emilia

HAHA jag tyckte det var mest jobbigt att hyra film xD

2009-12-28 @ 22:54:32
URL: http://maylia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0