Swept Away On A Wave Of Emotion


IDAG (igår)(fredag i vilket fall som helst) har varit en väldigt, Väldigt bra dag.
Och det är väldigt, väldigt sant
Jag vet inte riktigt varför... Finns faktiskt ingen konkret anledning till att den
har varit så bra. Med tanke på att jag hade matte C nationella så borde det
ha varit en ganska trist och tråkig dag. Men den har varit så galet bra.
Luciatåget var awesome (Y) förutom att det rann stearin på mina händer >.<

Jag antar att man har såna här dagar ibland. Jag har egentligen ingen main
anledning till att vara så otroligt lycklig som jag är. Jag antar att efter en så
kraftig svacka som jag hade i början av veckan så följer något som liknar
det här.
 Det e nice. Jag hoppas att det håller i sig.
Jag behöver ha kvar det ett litet tag till.
Jag vill bara behålla den här känslan för evigt, den ger så mycket.
Inspiration, kreativitet, motivation, glädje och medkänsla och alla andra känslor
som kan anses vara positiva.

Okej, jag har kanske några små anledningar. Är det möjligt att en massa
positiva småsaker tränger igenom de stora, negativa sakerna? Det måste nästan
vara så, jag menar vad finns det annars för anledningar?

For Once, I'm Alive!

(Just Nu: Ska nog sova, måste fan plugga fysik hela dagen imorrn då jag har
ett ganska stort fysik B prov på måndag morgon. Men det löser sig. )


With Love And True Happiness

xoxo
Lynn

Kommentarer
Postat av: emilia

WIEEEE!! känns det som om provet gicks bra? SES SNART pussunge

2009-12-12 @ 16:20:03
URL: http://maylia.blogg.se/
Postat av: Ooob

hiiiii, berätta de små sakerna är du schnäll :)

2009-12-13 @ 10:34:14
URL: http://obbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0