Stjärnglans och Julsprak

Idag så var jag med familjen på Stjärnglans och Julsprak som är musikarnas
 Julföreställning på skolan. Är riktigt glad över att vi trots allt bestämde oss för
att gå för det var riktigt bra, många av dem är extremt duktiga, fick höra alla
möjliga jullåtar, och låtar som inte hörde julen till men var mysiga ändå.
Gästartisten var väl en kul överaskning (kanske) även om det inte var så
himla oväntat ;P
Men om man har möjlighet att gå på föreställningen imorrn så tycker jag verkligen
att man ska göra det. Kostar 120 för vuxen och 60 för student och biljetter går eventuellt att
köpa i entén till Södra Latin, annars finns dem på ticnet, klicka på bilden för att komma dit.
Det börjar kl 3 och är i Södra Latins Aula. Fika ingår i priset (Y)
sämsta bilden jag tagit på riktigt länge :P
Riktigt dålig bild, menmen :P

Sen efter så gick jag och familjen på grekisk resurant och åt, det var mysigt
och nu sitter jag här hemma... Blev inge plugg igår, kanske blir lite ikväll.
Hehehe...

Just Nu: Ska måla ett lager till på naglarna och sen får vi se vad som händer, vem vet :P

xoxo
Lynn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0