Our Time Is Running Out

Nuuuu sitter jag vid en av skolans datorer, har håltimme fram till 14.40 elr nåt sånt.
Hade Fysikprov nu på morgonen, det gick fan bra... Elr aa så bra det nu kan gå
för mig i fysik x)

Helgen har varit ganska tråk, det har blivit mycket plugg inför det här provet.
Nu ska resten av veckan tillbringas med att läsa ut brott och straff och börja fundera
på ett essä ämne... Svårt.
Ska träffa Sara imorrn, Happi :D Problemet är bara att det är Djäknespelet då och
eftersom jag missade spelet förra året för att jag var så sjuk så känns det lite som
att jag borde gå i år, vi får väl se hur det blir. Nice blir det i vilket fall som helst.

Och jag är så lycklig, för det snöar ute nu :D:D:D
Var ute med Karin på lunchen och hoppade i det tunna snölager som fallit.
I kombination med trasiga Converse så var det kanske inte det mest lyckade
infallet som vi haft hittils, men vafan, det funkar ändå :3
Dessutom gjorde vi årets första snögubbe, han blev 2,4 cm hög och jättesöt!

Nu är det verkligen inte lång tid kvar tills det äntligen blir jullov! Finns
ett par små saker som är negativt med det, men de är fan inte många och jag
kommer absolut att överleva dem :3 Drar till jämtland den 22a och kommer hem
igen den 29e, måste bara lista ut vad fan jag ska göra över nyår :D Förslag är
välkomna ;)

Ibland önskar jag att vissa människor inte var så blinda. Öpnna ögonen så upp-
täcker du saker som varit mitt framför näsan på dig hela tiden.

Just Nu: Ska läsa brott och straff innan jag pallrar mig iväg till ensemblen... Suck.

xoxo
Lynn

Kommentarer
Postat av: emilia

okej låter bra! jag kan den 19 troooor jag, sent på kvällen eller vilken tid hade ni tänkt er :D PUSS

2009-12-14 @ 13:59:06
URL: http://maylia.blogg.se/
Postat av: Karin

Vår snögubbe var den finaste som någonsin stått på Södras skolgård :) <3 så det så!

2009-12-14 @ 15:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0