Oblivious

Nötknäpparen var helt underbar!! Jag älskar musiken, den är så... Jag
vet inte, full av liv kanske :P :D
Jag är så glad över att jag sa att jag ville gå när Astrid frågade, tack för
att du frågade förresten ;)

Idag har varit helt okej dag, Kemiprovet gick väl lagom bra, vet att jag
fixade de första 5 frågorna, sen får vi se hur det gick med de andra två.
G är det iaf :D
Labbarna gick sådär, lite tråk, men när är det inte det? :P
Kören på eftermiddagen var awesome, det e den iofs alltid för jag tycker
 att det e så jävla kul :3 Nu börjar det äntligen låta helt okej och det blir
extrarep torsdag och fredag inför lucia. :D:D Dessutom fixade jag att ta
ett ass för överstämman på gläns över sjö och strand, HappyHappy!
(Jag känner hur tråkiga detaljer bara flödar genom min kropp och trycker
 ner knapparna på tangentbordet, men vafan, man behöver göra folk uttråkade ibland ;P )
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeee


Just Nu: Ska nog ta och sova lite, tror att jag behöver det :P

xoxo
Lynn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0