In This World So Cold And Strong

So close to the flame
Burning brightly
It won't fade away
And leave us lonely


Alltså idag har varit en så jävla bra dag! :D
Jag vet inte riktigt varför, det är svårt att sätta fingret på det, men
hela dagen har jag varit på så härligt humör, varit glad och energisk
och bara allmänt Glad med stort G.

Kort dag med kemi och matte. Sen stannade jag i skolan, spelade
achtung (Ofc ;) ) och sen när de andra drog för att kolla på achtung-
kampen på kärrtorps gymasium så stannade jag i skolan och läste
lite i brott och straff tills klockan blev tre då det var körrep.
Det var jätte få där idag, 3 altar, 2 basar och 2 sopraner xP
Men det gick väl bra, fick lite hjälp med överstämman på Betlehems
Stjärna, Bra jobbat säger jag bara! ;)

Allmänt skön dag även igår, om än lite jobbigare med två långa block
engelska och svenska på morgonen... Även körrep igår, gick inte fullt
lika bra för min del som idag, även om vi var liite fler där.
Jag tror nog att vi får ihop det riktigt bra tills Lucia på fredag.
Det är även Matte C nationella då :/

Imorrn ska jag på Stjärnglans och Julsprak, musikarnas julföreställning.
Ska dit med familjen, ska bli awesome, ser fram emot det galet mycket!
Kan kanske bero på att min skola är bäst ;)

(Bilden är tagen från södra latins hemsida)

Resten av helgen kommer nog tillbringas med PluggPluggPlugg och sen
ska jag försöka lära mig en låt på tvärflöjt och kanske också vart tonerna
ligger, tur att pappa spelade när han var yngre :P Får se vad jag ska hitta
på mer, det blir nog något väldigt spontant, som det brukar bli ^^

Just Nu: Hmmm ska nog ta och måla naglarna och sen kanske, kanske så
ska jag försöka plugga lite... Eventuellt

xoxo
Lynn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0