Must Keep Going!

JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!!!!!!
De senaste dagarna har varit hektiska och det har inte blivit så mycket uppdateringar.
Essän imorse gick bra, det känder helt okej anyway.
Sen vid lunch drog 24 av klassen till happy new india och käkade lunch, det var namnam!
Sen blev det tillbaka till skolan och sen till kyrkan för avslutningen, vi fick sämst platser och
såg ingenting alls, det lät fint i alla fall.

Sen drog jag och fem till från klassen hem till mig och fikade och drack té.
Vi bestämde oss för att dra till kungsan, på vägen ner lyckades
Karin, Camilla, Emma och Astrid fastna i hissen (Y) där fick de sitta i drygt tre kvart medan
jag och Catta satt utanför och väntade på snubben som skulle släppa ut dem... De tog det
hyfsat bra, blev som en liten mysig bokklubb.
hissåkare
Vana Hissåkare (Y)

Jag, Karin och Astrid drog till kungsan, allt var slut där så vi gick runt i stan tills affärerna stängde.
Myspys

Imorrn ska vi åka skridskor och se på film, FY FAN VAD NICE!!

Lördag blire julshopping och sen lilla julafton på kvällen med Ruby, Ylva och Emilia :3

så här såg tisdagens kemilabb ut:
fina färger
Den kanske inte var rolig, men fina färger vare :D 

Just Nu: Spelar tetris friends på facebook, chattar med flumfolk och ser på simpsons,
Jag Vill Åka Skridskor!

xoxo
Lynn

Kommentarer
Postat av: emilia

skridskor är bäääääääääääääääääst!!!! <3

2009-12-18 @ 15:28:14
URL: http://maylia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0