Det Strålar En Stjärna

Yes, Du har gissat rätt, det är LUCIATEMA!!!

På fredag ska jag iaf vara med i skolans luciatåg, det kommer
att bli asbra, för det har jag bestämt, så det så.
Kom dit om ni vill och får plats, södra latins aula, 14.30 på fredag.

Den här dagen har runnit iväg jävligt fort...
Varit lite i stan, hade lite släktingar som var i Sthlm över dan. Mysigt.

Har för övrigt suttit och lyssnat på lucia låtar inför fredag, un.der.bart.
Har fått för mig att jag vill gå på luciagrejen i globen också, pengar är problemet,
Det är det alltid... Får se hur jag gör ^^

Just Nu: Sjunga, spela, träna, bada. Nice Kväll... Borde nog plugga också...

xoxo
Lynn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0