Clouds filled with stars cover your skies

Jag är hemma från jämtland och imorrn är det nyårsafton!!

Jag känner inte för att skriva så mycket just nu, kan ju i alla fall påpeka
att jag är ganska så tröt irriterad på alla jävla mail från facebook som
poppar upp varje gång man gör ngt... men man kan inte avsäga sig dem,
det kan ju vara något "viktigt"...

Det är nog bäst att jag inte skriver något mer nu, jag har varit alldeles
för random hela kvällen och det betyder inte alltid nåt positivt... xD

Avatar

FÖR ÖVRIGT ÄR AVATAR BÄST!!!!

avatar

Just Nu: MTV:s after hours, nagellack och tetris på facebook namnam...

xoxo
Lynn

Kommentarer
Postat av: emilia

wieee jag ska se avatar imorgon! :D

2010-01-03 @ 18:00:08
URL: http://maylia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0